Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Na każdym kroku dokładamy wszelakich starań, aby każdy z naszych klientów był zadowolony z oferowanych przez Polskie Konopie produktów.

Rozumiemy jednak, że bywają sytuacje których nie przewidzimy, i z jakiegoś powodu możesz chcieć zrezygnować ze złożonego wcześniej zamówienia.

Polskie Konopie przygotowały dla Ciebie krótki poradnik, który pomoże nam usprawnić ten proces.

 

1.Przeczytaj regulamin.

Teoretycznie ten etap masz już za sobą. Jednak w momencie, gdy chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji ponowne jego przeczytanie może pomóc zaoszczędzić Twój cenny czas.

Regulamin sklepu Polskie Konopie znajdziesz tutaj.

Szczególnie przydatne mogą okazać się punkty § 10 i § 11 :)


2.Wypełnij formularz zwrotu

Kolejnym krokiem niezbędnym do wykonania zwrotu lub reklamacji, jest wypełnienie przygotowanego przez Polskie Konopie formularza zwrotu.

Pamiętaj aby wydrukować wypełniony formularz oraz przesłać go wraz ze zwracanymi produktami.


3.Wysyłka zwracanego towaru.

Formularz zwrotu wypełniony i wydrukowany?

Super! Przejdźmy więc do ostatniego etapu.

Teraz możesz spakować zwracane produkty. 

Pamiętaj, aby dołączyć również wszystkie akcesoria jak również formularz zwrotu oraz kopie faktury lub paragon.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Polskie Konopie
Husów 256
37-121 Husów

4. Polskie Konopie pracują dla Ciebie!

Jeśli postępowałeś zgodnie z naszymi instrukcjami, Twoja część pracy została już wykonana.

Po wykonaniu powyższych kroków przyszedł czas na Polskie Konopie.

Możesz być pewny, że pracujemy na najwyższych obrotach, aby proces ten trwał jak najkrócej.

Jeśli masz jakieś pytanie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Kontakt telefoniczny:
+48 537 025 555    
+48 668 133 076

Kontakt e-mail: pkonopie@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl